Garantie & Klachten

Garantie

Wij behandelen onze producten met de grootst mogelijk zorg en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een mankement aan het artikel tijdens het gebruik ontstaat waardoor u aanspraak kunt maken op de fabrieksgarantie.

De garantie termijn bestaat uit de fabrieksgarantie en is standaard 1 jaar na afleverdatum.

Als er een afwijkende garantietermijn van toepassing is dan staat dit bij de artikel beschrijving vermeld.

Voor bijvoorbeeld dierenvoerder producten geldt de uiterste houdbaarheidsdatum zoals vermeld op de verpakking.

Garantie kan alleen van toepassing zijn als het artikel is gebruikt waarvoor het bestemd is en er geen beschadigingen en breuken of wijzigingen aan het artikel zijn. Bij on-eigenlijk gebruik zal de fabrikant  helaas geen garantie kunnen verlenen.

De garantie is altijd op basis van aanleveren of aanbieden van het product in ons magazijn te Maastricht.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt (of zou horen te ontdekken) dient u binnen een redelijke termijn via de email ( info@beoxl.nl ) contact met ons op te nemen. ( Binnen een week ) Zodat wij de garantieclaim snel in behandeling kunnen nemen en tijdig ( binnen de garantietermijn ) bij de fabrikant kunnen melden. 

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@beoxl.nl 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur : 

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik heb een vraag (vul het formulier in)