Service

Klantenservice:

Voor contact met de klantenservice kunt u een email sturen naar info@Beoxl.nl

U kunt ook bijgaand formulier gebruiken.

Vul u gegevens zo compleet mogelijk in en vermeld waarmee wij u van dienst kunnen zijn.

Wij streven erna, alle aanvragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Reviews

“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

 

Indien u een klacht heeft:

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beoxl.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Alvast dank.

Met vriendelijke groet.

HOOFDKANTOOR

Ik heb een vraag (vul het formulier in)